Sponsors

De DCV CLUBcard

De DCV CLUBcard.

Voor de administratieve afhandeling heeft DCV een overeenkomst gesloten met Twelve. Zij zijn leverancier van ons kassasysteem in de kantine en beheren de portal van het systeem. Met de introductie van het nieuwe kassasysteem introduceren wij ook de DCV CLUBcard. Met deze kaart kun je vanaf nu nog makkelijker afrekenen aan de bar.

De DCV CLUBcard heeft enkele belangrijke voordelen: je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de club, je hebt overzicht en controle over je baruitgaven (of die van je kind). Als je met de CLUBcard je consumpties betaalt, krijg je een korting van 10%. Deze korting wordt direct verwerkt op je CLUBcard.

DCV vindt het ook heel prettig wanneer zo veel mogelijk leden met de DCV CLUBcard gaan betalen aan de bar, dit houdt namelijk in dat er minder contant geld in de kassalade aanwezig is.

Wat kost deze DCV CLUBcard.

De aanschafprijs van deze kaart is eenmalig 3 euro, maar DCV zet direct 5 euro op je kaart, zodat je direct gebruik kan gaan maken van de CLUBcard.

Hoe activeer ik mijn Clubcard?

Voor je met de DCV CLUBcard kan betalen, dient DCV deze CLUBcard te activeren door deze op te waarderen met een saldo. Bij DCV koop je de CLUBcard dus voor 3 euro, maar DCV activeert direct 5 euro saldo op de kaart. De CLUBcard is nu direct klaar voor gebruik.

Hoe werkt betalen met de Clubcard?

Met deze persoonlijke clubkaart kun je bij DCV aan de bar afrekenen. Bij een CLUBcard betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de CLUBcard op de kaartlezer gelegd, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een PIN betaling of een contante betaling.

Afrekenen aan de bar kan ook nog altijd:

  1. Met je gewone Pinpas.
  2. Met contant geld.

Hoe kan ik saldo laden op mijn CLUBcard?

Het opladen van de Clubcard kan:

  1. Thuis met IDEAL (minimaal 20 euro): Om je CLUBcard via internet op te laden ga je naar www.mijnkniponline.nl en log je in op je persoonlijke pagina. Om veiligheidsredenen heb je een login naam en wachtwoord nodig die je in een aparte e-mail ontvangt. 
  2. Aan de bar met je eigen bank pinpas (elk willekeurig bedrag).
  3. Aan de bar door elk willekeurig contant bedrag op de kaart te laten zetten.

Welke voordelen biedt de CLUBcard voor mij?

Om de CLUBcard voor iedereen aantrekkelijk te maken geeft DCV aan iedereen die de CLUBcard gebruikt een bonus.

  1. De aanschaf van de CLUBcard kost 3 euro, maar daarvoor krijg je direct voor 5 euro tegoed op je kaart om consumpties te kopen, een voordeel van 2 euro dus.
  2. Als je met de CLUBcard je consumpties betaalt, krijg je een korting van 10%. Deze korting wordt direct verwerkt op je CLUBcard.

Kan ik met mijn CLUBcard ook ergens anders betalen?

Nee, met het tegoed op je CLUBcard kan alleen bij DCV worden afgerekend.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd?

Saldo wat op de CLUBcard staat kan alleen worden teruggestort op een bankrekening bij beëindiging van het lidmaatschap. Stuur dan een e-mail naar clubcards@jrkersten.nl met  je gegevens, pasnummer en banknummer.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?

Bij het afrekenen wordt het actuele saldo op het LCD-scherm aan de klant getoond. Je kunt ook om een bonnetje vragen. Op de bon staan de consumpties en het actuele saldo. Je kunt degene die achter de bar staat ook vragen om op “Saldo” te drukken en de CLUBcard op de paslezer te leggen. Het saldo wordt dan getoond.

Een andere mogelijkheid is inloggen op www.mijnkniponline.nl. Deze site is te bereiken via elke mobiele telefoon, tablet of computer. Op deze site kan je je saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je CLUBcard opwaarderen middels IDEAL.

Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?

Het is mogelijk om een transactie te corrigeren. Dit kan alleen geregeld worden door een  e-mail met je gegevens en met de reden voor de correctie te sturen naar: clubcards@jrkersten.nl 

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kun je onder de menuoptie “Instellingen”en “Mijn gegevens” je gegevens wijzigen.

Ik heb geen e-mail met de inlognaam ontvangen, wat moet ik doen?

Per e-mail ontvangt u binnen vijfdagen de benodigde inloggegevens van LCS. Indien u geen inloggegevens heeft ontvangen, of uw e-mailadres niet bekend is bij DCV, stuur dan een    e-mail naar: clubcards@jrkersten.nl

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?

Blokkeer je CLUBcard zo snel mogelijk. Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kan je onder de menuoptie “Blokkeren” meteen de desbetreffende CLUBcard blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan, maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je CLUBcard.

Hoe kom ik aan een nieuwe CLUBcard?

Een nieuwe CLUBcard kan worden aangevraagd bij clubcards@jrkersten.nl.  Een nieuwe CLUBcard kost 3 euro. De nieuwe CLUBcard zal automatisch worden geactiveerd.

Kunnen niet-leden (bijvoorbeeld ouders) ook een CLUBcard aanvragen?

Ja, dat kan d.m.v. een verzoek per e-mail naar clubcards@jrkersten.nl. De aanvraag zal vervolgens door DCV worden beoordeeld.

Hoe zit het met de DCV CLUBcard voor minderjarigen?

Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de DCV CLUBcard voor hun kind te voeren. Hiermee kun je de uitgaven limiteren.

Hoe bestel ik een DCV CLUBcard?

De DCV CLUBcard kan op de volgende manier worden besteld:

  1. Vraag bij de bar een aanvraagformulier.
  2. Vul de gegevens in en doe dit formulier met het bedrag van € 3 in een gesloten envelop met je naam er op. Lever de envelop in bij de bar in de kantine van DCV.
  3. Je krijgt een mailtje wanneer de CLUBcard bij de bar klaar ligt. Op je CLUBcard staat dan € 5 als bonus.

Waarvoor worden de persoonlijke gegevens gebruikt die op mijn clubcard staan?

Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. De gegevens worden enkel gebruikt om de pas aan een persoon te koppelen. Zodoende kan de gebruiker van de pas zijn saldo inzien in de online omgeving van Twelve en kan DCV in het geval van kwijtraken van de pas nagaan wat voor saldo iemand op zijn / haar pas had staan.

Wie kan mijn persoonlijke gegevens inzien in het systeem?

Deze worden in geen geval aan derden verstrekt. Enkel de penningmeester van DCV en de beheerder van de online portal kan de gegevens inzien om voor bovenstaande doeleinden gebruiken.

Welke gegevens worden van mij opgeslagen?

Naam, geboortedatum en mailadres

Kan ik mijn gegevens ook anonimiseren?

Dat kan. Indien je als gebruiker niet wilt dat je persoonlijke gegevens worden opgeslagen kan je deze laten anonimiseren door een mail te sturen naar clubcards@jrkersten.nl. Op pasniveau kunnen we dan instellen dat de persoonlijke gegevens anoniem zijn. We kunnen dan in de portal niet meer zien welke pas bij wie hoort wat het bijvoorbeeld lastiger maakt indien een pas is kwijtgeraakt. 

HET BESTUUR VAN DCV BEVEELT HET GEBRUIK VAN DE DCV CLUBCARD VAN HARTE AAN.

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!