Sponsors

DCV sluit langdurige sponsorovereenkomst met groep bedrijven

29 juni 2022 9:00


Bonn & Mees Drijvende Bokken BV, TIO Electric, Mahutte Schilderwerken en Vastgoed en FN Global Meat worden de komende vier jaar gezamenlijk hoofdsponsor.

Voetbalvereniging DCV uit Krimpen aan den IJssel sluit een langdurige samenwerking met een aantal gerenommeerde bedrijven. Na 8 jaar hoofdsponsorschap van Bonn & Mees Drijvende Bokken BV, slaan een aantal bedrijven de handen ineen om de Krimpense club verder te ontwikkelen.

“Een geweldige ontwikkeling, die helemaal past met waar we met de club naar toe willen”, geeft Hans Scheffer, bestuurslid bij DCV aan. “De afgelopen 1,5 jaar hebben we diverse gesprekken gevoerd met deze groep sponsoren om te kijken hoe we onze samenwerking richting toekomst zo goed mogelijk vorm konden geven. Uiteraard spraken we daarbij eerst met Peter Leenheer, eigenaar van Bonn & Mees, al jaren onze trouwe hoofdsponsor. Al gauw werd duidelijk dat Peter graag door wilde als sponsor, maar ook de ruimte wilde geven aan een aantal anderen om het samen te doen. Dat resulteerde al snel in een prachtige groep sponsoren”.

 

De vier sponsoren zijn allen geen onbekenden op het Waalplantsoen. Zo is het schilder- en vastgoedbedrijf Mahutte van Karel Mahutte al sinds jaar en dag verbonden aan de Krimpense club, is TIO Electric eigenaar Michel Bourguignon naast voetbal ouder tevens bestuurslid en al jaren shirtsponsor en is Jeremy Meijer van FN Global Meat naast trotse vader ook trotse sponsor van de meiden afdeling. “Prachtig dat dit soort betrokken bedrijven de handschoen oppakken”, aldus Luke Verkerk van DCV. “Het zijn niet alleen sponsoren, maar ook mensen met echte binding met onze club en met Krimpen, en mensen die de club breder zien dan een 1e elftal of selectie. Ze denken mee met de club, zijn aanwezig en hebben interesse in wat er gebeurd in de gehele vereniging. En dat is zo mooi, want het is precies wat DCV nu is”.

 

Zowel Bonn & Mees, TIO, Mahutte als FN Global Meat zullen de komende vier jaar dus prijken op de shirts van de verschillende afdelingen en op vele uitingen op en rond het veld. “We hebben er een mooie mix van gemaakt, zodat je op alle shirts van alle afdelingen de sponsors in een andere samenstelling ziet”, aldus Hans Scheffer. “Die teams gaan straks schitteren op ons prachtige nieuwe hoofdveld, het mooiste van Zuid Holland. En straks, met ons vernieuwde clubgebouw en de rest van ons complex, waarvoor we nu de eerste fase aan het ontwikkelen zijn, zijn we klaar voor een prachtige nieuwe fase. Met als club bijna op het magische aantal van 1.000 leden zijn we daarom ontzettend blij met deze ontwikkeling. Wat wil een club nog meer”.

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!