Toegang tot Algemene ledenvergadering maandag 21-12-2020

19 december 2020 13:30

Vanavond staat de algemene ledenvergadering van DCV gepland. Door de lockdown kunnen we maar een zeer beperkt aantal mensen fysiek toelaten tot de kantine.

We willen vragen om enkel en alleen echt fysiek naar de kantine te komen indien het echt geen mogelijkheid is om de vergadering digitaal bij te wonen. Het bijwonen van de vergadering kan via deze link. Inloggen kan vanaf 19.45 uur. Daarvoor kan je nog niet worden toegelaten tot de vergadering. Iedereen die lid is van DCV en internet heeft kan deelnemen.

Klik eerst op de link.

Sta vervolgens toe dat Google Meet je camera en microfoon gebruikt (Afbeelding 1). Vul daarna je voor- en achternaam in en klik op 'Deelnameverzoek' (Afbeelding 2). Hierna zal het enkele minuten duren voordt je wordt toegelaten tot de vergadering. Zet nadat je bent toegelaten je webcam aan indien je deze hebt en je microfoon uit (Afbeelding 3). Zet enkel je microfoon aan als je wat wilt zeggen. Als je geen microfoon hebt, maar wel iets wilt zeggen, kan dat ook via de chatfunctie in de digitale vergadering (Afbeelding 4).

Het is enkel mogelijk om deel te nemen als je lid bent van DCV.

Afbeelding 1

Afbeelding 2

Afbeelding 2Afbeelding 1

Afbeelding 3

Afbeelding 4

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!